Heräty 07.30 ku siivoja tuli kaheksalt (: nii piti herätä vähä aikasemmin sitten. Siivoja sisäl siivoile ja mie ota rennosti tääl ulkona (: En oo käyny tääl pitkään aikaaan ku en oo muistanu salasanaa (: mut nythän se tuli sitten mieleen :D

Tänäää lähetään kohti Haminaa vaunun kaa  ja kone tietty mukaaan et saaa kirjoteltuuu tänne (: Oon oleskellu tääl ulkona ja kohta kolme tuntii ja ootan et siivoja häippäsee koska haluun sisälle tuolin äärelle istuuu enkä mitää ovee vasten haluis nojailla ): Perjantaina viettelen aikaa vähä yksin vaunul ku iskä ja äiti on jossain tilaisuudessa ja tulee vast yöl takas nii...Oottelen mun synttärilahjaa äitilt mut se on vast tulos eli se tilas jtn mulle (: iik. Iskält sain uuden kannettavan ja vielä paremman mitä olin toivonu (: Kannatti mennä serkulle päiväks nii vanhemmat pääs vähä ostoksille ;) Siit asti ku sain tän koneeen oon ollu sil melkein koko päivän paitisi eilen. Eilen oltii kavereittan kaa lintsil viettää mun synttäreit vaik ne oikeesti vasta tänää mut anette lähtee tänää lontooseen nii ei ois päässä tänää ): Pelasin aneten ja kirsin kaa marabou pelii siel ja voitin semmosen ison levyn :) Sitte mentii vähä pelailee ja kaikki kolikot meni melkein siihen :D Kuvii tulee kohta mut ne ei oo viel täl koneeel :s

Oon huomannu et jos tekee blogin nii sinne on joskus vaikeee keksiii mitä sinne kirjottaa ): Blogi idean sain yhlt tyypilt joka pitää tosi kivaa muoti blogii. Oon seuraillu sitä täs jo muutaman kuukauden ja nyt oottelen lisää juttuuu sinnne (: Koneel on aika tylsää jos esim. meses ei oo ketää ): mut tänää oli onneks kirsi et jotai juteltavaa sai sentää ku fb ei oo melkei ketäää tai no on siel mut en puhu niille juurikaan koskaan. Toivottavasti ei tuu toiselleki yölle semmost myrskyy mikä oli täs vähä aikaa sitten :) Heräsin siihen melkein heti ku se jyrinä alko. Ku katoin huoneen ikkunast ulos nii just ja just näki meijänki postilaatikon et iha sairaan sumeet oli. Menin olkkariinki kattoo sitä vähäks aikaa mut en oikee sit enää saanu unta. Mut salamat oli tosi hienon näkösii. Palaillaan uudellen joskus. Heippa!!

hienot pääät (:

 

Kirsi & Jamppa !!

Jamppa & Julle !!